Окачване и Спирачки
АМОРТИСЬОРИТЕ и ПРУЖИНИТЕ (наричани заедно макферсон) разделят колелетата от шасито на автомобила. Когато колата срещне неравност амортисьорът поглъща силата от удара и връща колелото обратно на пътя. Също така предотвратява непрестанно свиване и разтягане на пружината, предизвикано от импулса на удара. Най-общо казано амортисьорът представлява цилиндър с 2 камери пълни с масло или въздух и/или и двете като абсорбирането на енергията става чрез преминаването на флуидите от едната камера в другата.
ЗАВИСИМО е окачването, когато лявото и дясното колело са свързани чрез една обща ОС. Използва се, най-вече, при задното окачване на автомобилите от нисък и среден клас както и при предното окачване на някои камиони. НЕЗАВИСИМО е окачването, когато лявото и дясното колело функционират независимо едно от друго (макферсон). Това е ПО-ДОБРИЯТ тип окачване и се поставя на високия клас автомобили. Независимото окачване бива макферсон, мултилинк, раменно и прочее.
А ЦЕНИТЕ НИ СА КАКТО СЛЕДВА:
Услуга: | Описание на услугата: | Цена: |
Преглед и диагностика | Включва: преглед на ходовата част, окачването и спирачната система и изготвянето на подробна оферта с части и цени | 20 лв. |
Труд и смяна на части | Включва: демонтаж / монтаж на старите с новите части и последваща проверка и диагностика (цената е на час!) | 30 лв. |
![]() |
📅 СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС:
🔎 ВИЖTE ОЩЕ:
СПОДЕЛЕТЕ ЗА НАС: