
Смяна на Съединител се налага поне веднъж в живота на всеки автомобил с ръчна скоростна кутия или роботизирани скорости. Съединителят в един автомобил е консуматив. Това означава, че той се износва с времето и това е нормално. Най-основно комплектът съединител се състои от феродов диск, огледален притискателен диск и лагери. Ролята на съеднителя е да предава въртящия момент от двигателя на колата към скоростната кутия, която от своя страна да прехвърля върху задвижващите колела.
Съединителите биват много и различни по вид и технология, но най-разпространените от тях са тези с демпферен маховик. Демпферният маховик е най-използван при дизелите като неговата роля е да „обира“ по-голямата част от вибрациите, предизвиквани от двигателя на автомобила по време на неговата работа. При смяна на съединител , в чиито комплект участва и демпферен маховик, е силно препоръчително да се смени и той и така ще спестите още веднъж цената от демонтаж и монтаж на скоростната кутия при нужда.
От „Автобот“ ЕООД препоръчваме ремонт на съединител да се извършва само от специалист , който знае какво прави и какви специализирани инструменти са необходими. Така ще си гарантирате спокойствие и лек път в автомобила през следващите поне 60 000 км. (гаранционният пробег се определя от фирмата производител на резервните части и може да варира!). Освен смяна на съединител предлагаме и:
Диагностика и Тест - Първоначален оглед + Тест в движение (не включва разкачане на кори и качване на подемник).
Смяна на Съединител комплект - Цената е стартова и зависи от Марката и Модела на автомобила Ви.
Някои автомобили на Опел и Пежо с роботизирани скоростни кутии.
Смяна на жило, горна / долна помпа, лагер помпа, маховик и други.
Използвайте най-удобния за Вас начин да се свържете с нас!
„Автобот“ EООД е сервиз изцяло оборудван със съвременни машини и инструменти, отговарящи на всички изисквания за качество и безопасност. Ние даваме ГАРАНЦИЯ на нашите клиенти както за частите, така и за труда. При нас сте в сигурни ръце. Гарантираме за което!